ג׳קוזי לגינה – להרגיש בספא כל יום מחדש

ג׳קוזי לגינה הוא הפתרון המושלם בשבילכם…

  • מסיימים כל יום לעבוד מאוחר ומגיעים הביתה תפוסים ועייפים?
  • מחפשים דרך להירגע בסוף יום מתיש, לחוץ עמוס במשימות ומטלות?
  • רוצים להרגיש כאילו יש לכם ספא פרטי בבית?

דמיינו לעצמכם…

אתם אחרי כל היום המשוגע שעובר עליכם יום ביומו. הייתם בין 12-7 שעות במשרד, רצתם בין פגישות, בין לקוחות, דאגתם שהילדים יגיעו למסגרות החינוכיות שלהם בזמן, יגיעו בשלום אל החוג והביתה בזמן. עמדתם בפקקים הלוך וחזור, קילחתם, האכלתם, שיחקתם, הכנתם איתם שיעורים ועכשיו כולם ישנים ויש קצת קצת שקט. זה הזמן שלכם, להיכנס לאמבט ג'קוזי מפנק אותו תתקינו בגינה הפרטית שלכם, ליד הפרגולה, סמוך לבריכת השחייה או על הדשא ותוכלו בסוף היום המטורף הזה להתחמם במים החמים ולהנות מהזרמים העוצמתיים שפשוט משחררים לכם את כל הגוף. עם איזה כוס בירה קרה או קאווה מפנקת, צלחת תותים או אבטיח (תלוי בעונה) אתם יכולים להרגיש שאתם בספא מרוחק שנות אור מכם.

החיים בעולם המודרני שואבים את כולנו למן לופ של טירוף בו אנו מתקשים למצוא קצת נחת ושלווה לעצמנו. גם בסופי שבוע אנו נמצאים רוב הזמן עם הילדים ולכן הזמן היחיד שאנו יכולים לאמץ לעצמנו הוא בסוף היום. השהייה בג׳קוזי הוכחה במחקרים כתורמת רבות לשחרור הגוף והנפש, מפחיתה את הסיכון לחלות במחלות כרוניות ואף מסייעת להירדם טוב יותר בלילה, בעיה נוספת איתה רבים מאיתנו מנסים להתמודד יום אחרי יום בשל כמות המחשבות שמציפות לנו את הראש.

אם בעבר אמבט ג׳קוזי היה בגדר מותרות והיינו מוצאים אותו בבתים של עשירים או בחופשה הזוגית החד שנתית שלנו, היום מדובר במימוש צורך קיים של הרפייה, שחרור וקצת שלווה. הרשו לכם להתפנק עם ג'קוזי לגינה, כך תשפרו לעצמכם את איכות החיים בכמה רמות ותראו איך כל יום יכול להסתיים ברוגע, נינוחות ושחרור מקסימליים. תוכלו להתאים את אמבט הג׳קוזי לצרכים שלכם מבחינת גודל, עוצמה וכמות זרמים, חומרי גלם מהם האמבט מיוצר וגם מבחינת התקציב שעומד ברשותכם.

שתף את הפוסט הזה