תחזוקה נכונה של ג'קוזי ביתי

תחזוקה נכונה של ג'קוזי ביתי

מערכות ג'קוזי ביתיות וחיצוניות דורשות תחזוקה שוטפת, על מנת למנוע הצטברות של בקטריות המזיקות למערכת ההפעלה ולבריאותנו. תחזוקה לקויה של מערכת הג'קוזי תגרום לבלאי של הצנרת והמנוע.

על מנת שתוכלו ליהנות מהג'קוזי במשך שנים ארוכות, חשוב שתתחזקו ותנקו אותו כמו שצריך. שמירה על ניקיון הג'קוזי תאריך את ימיו, תמנע תקלות שונות ותשמור על מים נקיים וצלולים.

ניתן להזמין טכנאי הביתה לניקוי ותחזוק נכון של הג'קוזי, אך על ידי תחזוקה נכונה נוכל לפתור בעיות רבות גם לבד, ללא צורך בהזמנת טכנאי.

בעיות היכולות להופיע בג'קוזי בהיעדר טיפול מתאים:

חלקי הג'קוזי ייצברו לכלוך ויתבלו– מערכת ההפעלה, המנוע, הג'טים, המשאבה והצנרת יפתחו ריקבון כתוצאה מתחזוקה שגויה דבר שיגרום להפצת ריח רע ואף לסתימה של המערכת.

יצירת זיהום בג'קוזי- תחזוקה שגויה תיצור הצטברות של בקטריות שיגרמו לזיהום בג'קוזי שיכול לעבור ממתרחץ למתרחץ. מי הג'קוזי החמים ייגרמו להופעת חיידקים רבים יותר מאשר בבריכה רגילה ולכן הסיכון כאן גבוהה יותר.

תחזוק נכון של הג'קוזי הביתי

ג'קוזי הוא בעצם סוג של אמבטיה משוכללת ולכן דורש תחזוקה וניקיון שוטף. ניתן לנקות את הג'קוזי באמצעות חומרי ניקיון לאמבטיה, אך לא מומלץ להגזים בשימוש בכמויות גדולות. בנוסף, יש להימנע משפיכת חומר הניקוי ישירות אל פתחי הג'טים ופתחי היניקה שכן זה עלול להשאיר בהם שאריות שומן.

ניקוי חלקי הג'קוזי – ג'טים, משאבה וצנרת

חלקי מערכת ההפעלה של הג'קוזי צוברים לכלוך רב ואי אפשר לנקות אותם עם חומרי ניקוי לאמבטיה. מומלץ להזמין אחת לחצי שנה טכנאי מומחה שינקה את הג'קוזי ביסודיות עם חומרים אנטי בקטיריאליים וישמור על אריכות ימיו ועל בריאותנו. ניקיון של מערכת ההפעלה מומלץ שיעשה רק בידי טכנאי שמוסמך לכך.

טיפים לטיפול מונע ושמירה על מים צלולים

  • יש להימנע בשימוש בסבונים שאינם מיועדים לג'קוזי
  • התקלחו לפני הטבילה בג'קוזי ותמנעו כניסת זיעה ושומן.
  • בג'קוזי חיצוני הקפידו להוציא לכלוכים שונים כמו חול ועלים.
  • כסו את הג'קוזי בתום השימוש למניעת כניסת לכלוך.
  • כסו את הג'קוזי בתום השימוש למניעת כניסת לכלוך.
שתף את הפוסט הזה