מכירות הג'קוזי העולמיות מתחילות להבשיל, מה שגרם לתעשיית הג'קוזי לבחון שווקים חדשים. הכנסות הג'קוזי הבינלאומיות יגדלו בשבעה אחוזים השנה, שכן מערכת ספא לבתי מלון נמכרת במחירים מחודשים ובמוצרים משופרים, המייצבים את הכלכלה.

בין אזורי הסחר המתעוררים: סין

הכלכלה שם פורחת ונסיעה לסין שוברת שיאים. תיירים מבקשים לבלות חופשה נוחה במלונות פאר, והם אלו שמובילים לביקוש למוצרים כגון מערכת ספא לבתי מלון. סין נוחלת הצלחה גדולה בתחום זה.

קיימת מגמה לחזק את האסטרטגיה הגלובלית של הג'קוזי כשהכיוון הוא הגדלת נתח השוק באירופה. זה עדיין שוק בשל המעניק הזדמנויות לצמיחה.

Attractive woman relaxing in a whirlpool jacuzzi

שווקי סחר אחרים

כמובן שקנדה ומקסיקו עדיין נחשבות לתעשיית הסחר העליונה של ארצות הברית. קנדה מהווה כמעט חמישה אחוזים מכלל ההכנסות בענף מערכת סאונה לבתי מלון, במיוחד בסנטה מוניקה בקליפורניה.

אז מה נמכר?

מוצרים איכותיים מהווים ביקוש נרחב בקרב צרכנים. מערכות ג'קוזי נמכרות במחירים הנעים בין עשרים לשלושים אלף ₪, בטווח הנחשב כפוטנציאל לצמיחה יציבה.

אין זה מפתיע לראות את הביקוש העצום בהתחשב בעובדה שתעשיית מערכת ספא לבתי מלון התחילה לצמוח בשנת 2011.

Whirlpool jacuzzi with wooden steps and pool on the deck of a cruise ship. View from above. See my other shots from cruise ship.

הגברת הביקוש

מבחינה דמוגרפית מסוימת, הביקוש לג'קוזי גבר, ומומחים מצפים שמגמה זו תימשך בשנים הקרובות. השוק של היום מבוגר ועשיר יותר וג'קוזי נושא יתרונות טיפוליים.

מגמת התעשייה היא לגדול בשוק טוב בעל צמיחה איתנה. בניגוד לחברות הרוכשות ספא כסימן לשפע, מערכת ספא לבתי מלון נחשבת כמוצר לוהט. מתקני נופש אלו מהווים כ-13% מכלל ההכנסות בענף.

Depositphotos_1304609_original

מערכות איכותיות

יצרני ג'קוזי שומרים על רעננות הגוונים, הדפוסים והעיצובים המודרני ויש שיאמרו אולי אפילו אוונגרדיים. זהו מוצר נוצץ ואופנתי.

יצרניות רבות של ג'קוזי מפרסמות תמונות המיועדות למערכת ספא לבתי מלון הנחשבת למותג. המוצר גדל בפופולאריות שלו בקרב דור הבייבי בום המנסה להדביק את הקצב. זהו המוצר האמיד ביותר של החברה, ונחשב לצומת המושלמת של ריבית והכנסות.